Sabtu, 28 Januari 2012

bila awak ...

... tidur mesti tak bagi tahu saya.
... merajuk mesti reply mesej saya tanpa bertanya semula.
... mesej saya mesti titik jarak antara perkataan depan dan belakang titik.
... pakai baju kurung mesti comel je.
... call mesti awak cakap hello dulu.
... makan mesti sikit je.
... marah saya mesti awak rahsiakan.
... manje awak nampak comel.
... pegi kelas mesti awak naik moto nouvo.
... malas layan saya mesti awak balas mesej nak tak nak je.
... pakai cermin mata mesti tak nampak mata sepet.
... rindu saya mesti mesej buat smiley sedih.
... senyum nampak comel.
... jalan dengan saya mesti tak pegang tangan saya.
... makan dengan saya mesti awak cakap nak bayar sekali.
... buat smiley senyum masa tengah merajuk mesti awak tak ikhlas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan